Nápověda

Čipovou kartu získáte při prvním nákupu na jakékoli pokladně Ski Arény Karlov. Za čipovou kartu se platí vratná záloha 100 Kč.
Dříve než uschováte mobilní telefon, přes který jste nákup dokončili. Je to opravdu ihned.
Číslo čipové karty najdete na zadní straně. Jedná se o unikátní 23 místné číslo. Číslo má formát: 01-xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx-x.

Je to snadné. 1 - 2 - 3 - 4


1) Založte si uživatelský účet na našem E-shopu. Přihlaste se do svého účtu.
2) V menu zvolte "Rodina"
3) Klikněte na "Přidat člena rodiny" a vyplňte nezbytné údaje.
4) Klikněte na "Přidat člena" a máte hotovo!

Ano. Je to možné.

Po nákupu obdržíte do e-mailu poukaz s jedinečným číslem. Na pokladně vám po předložení čísla poukazu vystaví platný skipas. Stačí již jen uhradit vratnou zálohu za každou čipovou kartu.

Co se mohlo stát?

Mohl nastat některý z těchto případů:

A) Objednávka vznikla, ale neobdrželi jste potvrzení objednávky

  • Potvrzení objednávky bylo zachyceno v nevyžádané poště (SPAMu)
  • Při objednání byla zadána chybná e-mail adresa.
  • Jiná chyba v rámci doručování e-mailových zpráv pomocí internetu.

B) Objednávka nevznikla, ale z vašeho účtu byly strženy peníze

  • Vaše internetové spojení bylo krátkodobě přerušeno, před přesměrováním z platební brány zpět do E-shopu,
  • Okno platební brány bylo uzavřeno dříve, než došlo k přesměrování zpět do E-shopu,
  • Nastal jiný technický problém ve spojení, mezi Vaší bankou a platební bránou.

Jak situaci vyřešit?

A) Vyhledání vzniklé objednávky

Pokud objednávka vznikla, najdete ji po přihlášení do svého uživatelského účtu v záložce: „Objednávky“. Zde si můžete vytisknout nové potvrzení nebo zobrazit detail, kde jsou všechny nutné informace k vydání skipasu.

Pokud nemáte možnost se přihlásit do svého účtu. Pokladní Vám předá formulář, po jeho vyplnění se pokusí vaši objednávku dohledat. V případě, že ji dohledá, skipasy Vám vydá. Pokud ji nenajde, postupujte dle bodu B.

B) Reklamace chybně stržené platby

Kontaktujte nás na adrese: infocentrum@skikarlov.cz a zašlete nám:
  • Kopii dokladu o převodu peněz z Vašeho účtu.
  • Obsah neúspěšné objednávky, tak jak si ji pamatujete: Jméno a příjmení, E-mail, telefonní číslo a seznam nakoupených produktů.

My ověříme, zda nám platba skutečně dorazila, a následně vám peníze poukážeme zpět.

Pokud nám platba nedorazila, budeme vás informovat emailem. Vy pak prosím kontaktujte vaši banku, pro vyřešení.

Většinou tyto případy vyřešíme do několika dní. Nejpozději v běžné reklamační době do 30 dní od obdržení kompletních informací na výše uvedený e-mail.

Pokud objednávku v systému na pokladně nemáme, nemůžeme vám vydat žádný skipas. Ověření platby na pokladně není možné. Tyto případy lze řešit jen pomocí reklamace viz výše.

Nový skipas zakoupíte na pokladně, nebo online přes váš mobilní telefon. Děkujeme za pochopení.

Tyto komplikace nás mrzí. Jsou velmi ojedinělé. Bohužel jejich vznik nedokážeme úplně eliminovat.

Děkujeme za Vaše pochopení, a těšíme se na Vaši návštěvu v Karlově.