Nápověda

Čipovou kartu získáte při prvním nákupu na jakékoli pokladně Ski Arény Karlov. Za čipovou kartu se platí vratná záloha 100 Kč.
Dříve než uschováte mobilní telefon, přes který jste nákup dokončili. Je to opravdu ihned.
Číslo čipové karty najdete na zadní straně. Jedná se o unikátní 23 místné číslo. Číslo má formát: 01-xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx-x.

Je to snadné. 1 - 2 - 3 - 4


1) Založte si uživatelský účet na našem e-shopu. Přihlaste se do svého účtu.
2) V menu zvolte "Rodina"
3) Klikněte na "Přidat člena rodiny" a vyplňte nezbytné údaje.
4) Klikněte na "Přidat člena" a máte hotovo!

Ano. Je to možné.

Po nákupu obdržíte do e-mailu potvrzení se speciálním číslem oprávnění pro každou položku objednávky. Číslo oprávnění má formát: 1-xxxx-xx-xxxx . Na pokladně vám po předložení čísla oprávnění vystaví platný skipas. Stačí již jen uhradit vratnou zálohu za každou čipovou kartu.

Co se mohlo stát?

Mohl nastat některý z těchto případů:

A) Objednávka vznikla, ale neobdrželi jste potvrzení objednávky

  • Potvrzení objednávky bylo zachyceno v nevyžádané poště (SPAMu)
  • Při objednání byla zadána chybná e-mail adresa.
  • Jiná chyba v rámci doručování e-mailových zpráv pomocí internetu.

B) Objednávka nevznikla, ale z vašeho účtu byly strženy peníze

  • Vaše internetové spojení bylo krátkodobě přerušeno, před přesměrováním z platební brány zpět do e-shopu,
  • Okno platební brány bylo uzavřeno dříve, než došlo k přesměrování zpět do e-shopu,
  • Nastal jiný technický problém ve spojení, mezi Vaší bankou a platební bránou.

Jak situaci vyřešit?

A) Vyhledání vzniklé objednávky

Pokud objednávka vznikla, najdete ji po přihlášení do svého uživatelského účtu v záložce: „Objednávky“. Zde si můžete vytisknout nové potvrzení nebo zobrazit detail, kde jsou všechny nutné informace k vydání skipasu.

Pokud nemáte možnost se přihlásit do svého účtu. Pokladní Vám předá formulář, po jeho vyplnění se pokusí vaši objednávku dohledat. V případě, že ji dohledá, skipasy Vám vydá. Pokud ji nenajde, postupujte dle bodu B.

B) Reklamace chybně stržené platby

Kontaktujte nás na adrese: infocentrum@skikarlov.cz a zašlete nám:
  • Kopii dokladu o převodu peněz z Vašeho účtu.
  • Obsah neúspěšné objednávky, tak jak si ji pamatujete: Jméno a příjmení, E-mail, telefonní číslo a seznam nakoupených produktů.

My ověříme, zda nám platba skutečně dorazila, a následně vám peníze poukážeme zpět.

Pokud nám platba nedorazila, budeme vás informovat emailem. Vy pak prosím kontaktujte vaši banku, pro vyřešení.

Většinou tyto případy vyřešíme do několika dní. Nejpozději v běžné reklamační době do 30 dní od obdržení kompletních informací na výše uvedený e-mail.

Pokud objednávku v systému na pokladně nemáme, nemůžeme vám vydat žádný skipas. Ověření platby na pokladně není možné. Tyto případy lze řešit jen pomocí reklamace viz výše.

Nový skipas zakoupíte na pokladně, nebo online přes váš mobilní telefon. Děkujeme za pochopení.

Tyto komplikace nás mrzí. Jsou velmi ojedinělé. Bohužel jejich vznik nedokážeme úplně eliminovat.

Děkujeme za Vaše pochopení, a těšíme se na Vaši návštěvu v Karlově.

Ano, je to možné. Je potřeba dodržet jen jedno pravidlo.

Na čipovou kartu nakupujte najednou jen tarify, které se vzájemně časově NEpřekrývají. V opačném případě vás turniket při průchodu nepustí.

Co mohu dělat, když jsem takto nakoupil?

Zastavte se s vašim skipasem a potvrzením objednávky u nás na pokladně. Pokladní provede náhradu skipasu pro překrývající se tarify a vy jen uhradíte vratnou zálohu za vydané skipasy.
Přepošlete nám potvrzení nákupu na infocentrum@skikarlov.cz s žádostí o změnu. My vám 90% z částky poukážeme zpět na váš zákaznický účet ve formě kreditu. Tento budete moci kdykoli použít pro další nákup.

Nemám zákaznický účet

Registrujte se na eshop.skikarlov.cz a zašlete nám společně s žádostí o změnu i email, na který máte uživatelský účet registrován.

Proč jen 90%

Za transakce vč. změn na eshopu hradíme dodavateli řadu poplatků, které jsou kryty z těchto 10%.

Co se mohlo stát?

Mohl nastat některý z těchto případů.

Nakoupili jste na chybné číslo čipové karty

Zastavte se na pokladně Ski Arény Karlov s potvrzením objednávky (stačí v mobilu) a pokladní vám nahraje tarif na vaši kartu. Zakoupený tarif však nesmí být využitý.

Důležité: Při vydání nebo výměně čipové karty na pokladně, není tato automaticky registrována na eshop. Registraci nového čísla čipové karty je nutné učinit ručně ve vašem uživatelském účtu v části Nastavení nebo Rodina.

Nakoupili jste tarif na špatné datum

Datum na pokladně bohužel není možné změnit. Je nutné si koupit nový lístek na správné datum na pokladně nebo online. Žádost o řešení chybně zakoupeného a nevyužitého lístku zašlete prosím na infocentrum@skikarlov.cz

Máte na jedné čipové kartě nakoupeno více tarifů na překrývající se datum

Zastavte se na pokladně Ski Arény Karlov a pokladní vám po předložení čipové karty přehraje překrývající se tarif na jinou kartu. Stačí uhradit vratnou zálohu za každou další čipovou kartu.

Máte na jedné čipové kartě nakoupen tarif na denní a večerní lyžování. Denní jste, ale nevyužil.

Zastavte se na pokladně Ski Arény Karlov a pokladní vám po předložení čipové karty přehraje překrývající se tarif na jinou kartu. Stačí uhradit vratnou zálohu za každou další čipovou kartu.